Audio We własnym salonie jak w kinie

We własnym salonie jak w kinie

Własne telewizory zastąpią nam kinowy ekran? Eksperci tego nie wykluczają. Domowe ekrany już stają się coraz większe i coraz bardziej zaawansowane, także pod względem jakości obrazu.

- W nowych telewizorach pojawia się coraz lepsza rozdzielczość, pojawia się też coraz lepszy kontrast i coraz lepsza paleta kolorów. Można powiedzieć, że dzięki tej technologii możemy zobaczyć to, co widzimy na własne oczy – mówi newsrm.tv Piotr Papaj, rzecznik prasowy Sony Polska.

Wzbogacenie oferty telewizorów 4K HDR zapewnia widzom nową jakość oglądania: jaśniejszy i bardziej kontrastowy obraz o żywej kolorystyce, który zwraca uwagę większą głębią i szczegółowością. Technologia umożliwia reprodukcję szerszego zakresu jasności niż nagrania dokonane przy standardowym zakresie dynamicznym. Materiały utrwalone, przetworzone i rozpowszechniane w standardzie HDR cechują się fantastycznym kontrastem oraz kolorystyką i pozwalają przybliżyć się o krok do pełnego realizmu.

Jakość obrazu telewizora

- Technologia HDR sprawia, że telewizor jest w stanie odwzorować nam bardzo jasne obrazy oraz obrazy w głębokich cieniach – mówi Romuald Borkowski menedżer ds. szkoleń, Sony Polska. – Bardzo ważną rzeczą jest kwestia komfortu użytkowania. Tutaj pojawiają się funkcje związane z wyszukiwaniem treści w Internecie za pośrednictwem telewizora. Możemy to robić za pomocą komend głosowych – wyjaśnia.

Przyszłość telewizorów to także rozwój funkcji inteligentnych, funkcji smart. Coraz lepsze dopasowanie się telewizora do naszego życia i coraz lesze wrażenia audiowizualne. – Może kiedyś będzie tak, że nie będziemy musieli iść do kina żeby cieszyć się filmem w oszałamiającej jakości ze świetnym dźwiękiem, ponieważ telewizory będą coraz większe i coraz lepsze – dodaje Piotr Papaj.

Polacy zaczynają kupować telewizory coraz większe nawet powyżej 50 cali. Poza wielkością telewizora zwracamy też uwagę na jakość obrazu jaką nam oferuje, markę i oczywiście cenę.

Źródło:newsrm.tv

O serwisie

Mandriva portal technologiczny

Operatorem serwisu jest Fusion Marketing Sp. z o.o.

E-mail: oferta@mandriva.pl