Inne Gdzie najlepiej zaopatrzyć się w artykuły biurowe?

Gdzie najlepiej zaopatrzyć się w artykuły biurowe?

Bez względu na to, czy mamy do czynienia z mniej, czy też bardziej profesjonalnymi artykułami biurowymi, ich zakup nie jest współcześnie przesadnie skomplikowany. Czy jednak oznacza to, że chcąc wyposażyć dział administracyjny firmy w artykuły biurowe, możemy zrobić to w przypadkowym miejscu? Oczywiście, nie ma co do tego poważniejszych przeciwwskazań, trudno jednak liczyć na to, że osoby korzystające z takiego asortymentu będą zachwycone.

Z wizytą w sklepie papierniczym

Najprostszym rozwiązaniem wydaje się udanie się do pobliskiego sklepu papierniczego. Tego rodzaju sklep bez trudu można znaleźć nie tylko w największych, ale i w znacznie mniejszych miastach, a jego znakiem rozpoznawczym niezmiennie pozostaje spore zainteresowanie kupujących. Jeśli zależy nam na podstawowych artykułach biurowych, z pewnością kupimy je natychmiast po przekroczeniu progu sklepu. Jeśli jednak nasi pracownicy mają większe oczekiwania, sytuacja zacznie się komplikować.

Sklepy papiernicze posiadają w swojej ofercie klasyczne artykuły biurowe, to jednak nie firmy są ich głównymi klientami. Ich przetrwanie na rynku jest uzależnione przede wszystkim od zainteresowania ze strony dzieci w wieku szkolnym oraz ich rodziców. Nie zaskakuje więc, że w sklepie takim znajdziemy przynajmniej kilkanaście rodzajów zeszytów w kratkę i tylko jeden lub dwa bruliony. To uczniowie są tymi, którym ma się podobać asortyment sklepowy, a ich opiekunowie zwykle nie chcą kupować niestandardowych artykułów. Oczywiście, personel sklepu z pewnością z chęcią zamówi produkty, których potrzebujemy, z pewnością jednak będziemy musieli zapłacić za to niemałe pieniądze, a i tak nie będą to produkty najwyższej klasy.

Poznaj hurtownię biurową

Na szczęście, zakupy w sklepie papierniczym to dziś nie konieczność, ale ostateczność. Artykuły biurowe można obecnie kupić również w sklepach specjalnie im dedykowanym. Do grupy tej zaliczamy zarówno sklepy stacjonarne, jak i internetowe, na uwagę zasługuje przy tym również to, że podczas gdy niektóre prowadzą jedynie działalność detaliczną, inne świadczą też usługi dla hurtowników.

Na pierwszy rzut oka trudno odróżnić je od klasycznych sklepów papierniczych. Wystarczy jednak przeanalizować to, co mają do zaoferowania, aby zorientować się, że pewne różnice są niemożliwe do zignorowania. W sklepach takich trudno będzie nam znaleźć kolorowe zeszyty oraz bloki z bohaterami znanych kreskówek na okładkach. Nie powinno to jednak dziwić. Owszem, nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, aby zrobić w nich zakupy z myślą o uczniach to jednak nie oni, ale pracownicy biurowi są tymi klientami, o których uwagę zabiega się w pierwszej kolejności.

Druga różnica dotyczy samego asortymentu. W klasycznych sklepach papierniczych dominują zeszyty, długopisy, kredki, farby i bloki rysunkowe, bez trudu znajdziemy tam jednak również kolorowanki oraz flamastry. W sklepach z asortymentem typowo biurowym w znacznie większej liczbie reprezentowane są segregatory, skoroszyty, notesy z wyrywanymi kartkami oraz mniej typowe akcesoria takie, jak choćby tablice suchościeralne. Nie można też nie dostrzec tego, że wybór poszczególnych artykułów biurowych również jest większy. W biurach nie zawsze wykonuje się takie same czynności, a w sklepie z akcesoriami biurowymi dąży się do tego, aby coś dla siebie mogły znaleźć zróżnicowane grupy klientów. Także ceny asortymentu biurowego wydają się bardziej przystępne, a osoby decydujące się na większe zakupy, mogą liczyć na to, że będą to zakupy stosunkowo tanie.

O serwisie

Mandriva portal technologiczny

Operatorem serwisu jest Fusion Marketing Sp. z o.o.

E-mail: oferta@mandriva.pl